
İnsan resursları şöbəsinin auditi
Hər bir işəgötürən işçiləri ilə işgüzar əlaqələr qurarkən bir çox risklərlə üzləşir. Daim dəyişən qanunvericiliyə görə, şirkətdə insan resurslarının auditini həyata keçirmək üçün kənar ekspertin yüksək ixtisaslı xidmətlərindən istifadə etmək ideyası getdikcə genişlənir.
Mütəxəssislərimiz kadr sənədlərini (əmək kitabçası və əmək müqaviləsi, ərizələr, əmrlər və s.) yoxlayır; Onlar kadrlar şöbəsinin daxili sənədlərini (illik məzuniyyət cədvəli, mükafatların verilməsi sxemi, kadrların əmək haqqı cədvəli və s.) yoxlayırlar. Təşkilat və insan resursları auditi çərçivəsində siyahılarının düzgün tərtib edilməsi və real fiziki gəlir vergisi, əmək haqqı və digər müavinətlərin düzgün hesablanması da yoxlanılır. Yoxlama zamanı vergi və rüsumların vaxtında ödənilib-ödənilmədiyini yoxlayırıq və şirkət əməkdaşlarına kadr sənədlərinin hazırlanması ilə bağlı məsləhətlər veririk.
İnsan resursları auditinin dəyəri şirkətin ölçüsündən və planlaşdırılan auditlərin sayından asılıdır. Audit sayəsində şirkət rəhbərliyi aşkar edilmiş səhvlər və uyğunsuzluqlardan xəbərdar olur və çatışmazlıqların aradan qaldırılması üçün məsləhətlər alır. Həddindən artıq sayda səhv aşkar etdikdə biz sənədləşmə işini yenidən təşkil edirik və yenidən işlənmiş hesabatlar hazırlayırıq.
Əgər insan resurslarının auditinə ehtiyacınız varsa, bu vacib məsələni peşəkarlara həvalə etmək daha yaxşıdır. «ASRA» mütəxəssisləri insan resursları sənədlərini yoxlayaraq, qüvvədə olan qanunvericilik çərçivəsində gəlirli biznes qurmağınıza köməklik göstərir.
Ekspertlərdən ibarət komandamız aşağıdakı audit növlərini təklif edir:
- İnsan resursları siyasətinin, məqsədə uyğunluğunun və işəgötürənin məqsədlərinə uyğunluğunun təhlili;
- Kadrların idarə edilməsinin sistemliliyi və səmərəliliyinin yoxlanılması – işçilərin işə qəbulu və uyğunlaşdırılması, əmək haqqının müəyyən edilməsi, karyera planlaşdırılması .
- Əmək müqavilələri ilə bağlı qanuniliyin və düzgünlüyün təhlili, kadr sənədlərinin, işçi fayllarının və rəqəmsal qeydlərin yoxlanılması.
- Maddi məsuliyyət müqavilələrinə, onların tərtib formasına və düzgünlüyünə nəzarət.
- İşdənkənar işlərin təhlili (həftə sonları, bayramlar, gecə saatları), əlavə ödənişlərin təhlili – kadr sənədlərinin auditi zamanı saatların yığılmasının düzgünlüyü yoxlanılmalıdır.
- Əmək/xidmət müqavilələrinin düzgünlüyünə nəzarət.
- Kadr sənədlərinin tamlığı, saxlanma qaydasına və müddətinə riayət olunması, arxivləşdirilməsi, məhv edilməsi və s. kimi məsələlərin təhlili.